Bc. Jiří Nepomucký

Diplomová práce

Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ

Marketing communication of Unicredit bank CZ
Anotace:
Práce se věnuje deskripci marketingové komunikace společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. Důvodem je nedávno vytvořená strategická koncepce komunikace v rámci skupiny UniCredit a rostoucí náklady na propagaci. Součástí práce je definice teoretického základu a následný rozbor konkrétní marketingové kampaně na produkt U konto. V neposlední řadě je kladen důraz na nový komunikační …více
Abstract:
Thesis deals with the description of marketing communication of the UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia Inc. The reason is the recently created strategic concept of communication within the UniCredit Group and the rising cost of promotion. Main Part of the thesis is definition of theoretical basis and subsequent analysis of specific marketing campaign for the product U Konto. Important part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní