Marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích – Natálie Chábová
Natálie Chábová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích
Marketing strategy of the company MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. on Czech market and foreign markets
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích. Cílem této práce je na základě analýz a získaných informací, vytvořit návrh na zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena do 6 hlavních kapitol. V každé kapitole je propojena teorie s praxí. V první kapitole byly definovány pojmy marketing a marketingová komunikace. V druhé …víceAbstract:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the company MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. on Czech market and foreign markets. The aim of this thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on analysis and the collected information. The thesis is divided into 6 main chapters. In each chapter the theory is connected with practice. In the first chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Veronika Šreiberová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova