Natálie Chábová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích

Marketing strategy of the company MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. on Czech market and foreign markets
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích. Cílem této práce je na základě analýz a získaných informací, vytvořit návrh na zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena do 6 hlavních kapitol. V každé kapitole je propojena teorie s praxí. V první kapitole byly definovány pojmy marketing a marketingová komunikace. V druhé …více
Abstract:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the company MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. on Czech market and foreign markets. The aim of this thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on analysis and the collected information. The thesis is divided into 6 main chapters. In each chapter the theory is connected with practice. In the first chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Veronika Šreiberová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79258