Kateřina Králíková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Zoot a.s.

Customer Satisfaction Analysis of the company ZOOT a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat míru zákaznické spokojenosti společnosti ZOOT a.s., vymezit jednotlivé faktory zákaznické spokojenosti, určit celkovou spokojenost a následně prezentovat výsledky korelační analýzy formou percepční mapy. Marketingového výzkumu v podobě dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 185 respondentů, kteří byli osloveni na základě metody …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the level of customer satisfaction of the company ZOOT a.s., to define the individual factors of customer satisfaction, to determine the overall satisfaction and then to present the results of the correlation analysis in the form of a perception map. A total of 185 respondents attended the marketing research in the form of a questionnaire survey. They were approached …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Veronika Šmejkalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78750