Markéta Šťastná

Bakalářská práce

Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop

Online Marketing and its Usage for a Particular E-shop
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové nástroje z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím pro vybraný e-shop zaměřený na prodej šperků z pravého zlata a drahých kamenů. V teoretické části jsou popsány základní pojmy tykající se daného tématu. Nejprve je charakterizováno elektronické podnikání, online marketing a následně jsou v práci definovány jednotlivé online marketingové …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing tools in the field of online marketing. Specifically, it deals with its use for a selected e-shop focused on the sale of jewellery made of real gold and precious stones. The theoretical part describes the basic concepts related to the topic. First, e-business, online marketing is characterized and then the work defines the individual online marketing tools. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šťastná, Markéta. Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace