Jaroslav Medulič

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kiana českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy atechnologie společnosti, identifikuje příležitosti a hrozby a navrhuje strategické změny prozlepšení marketingových a prodejních taktik. Teoretická část vymezuje základní konceptyproduktového managementu a zavádění nových produktů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing, sales and distribution of Kia cars on the Czechmarket with an emphasis on the introduction of new products. The thesis analyses thecompany's current practices and technologies, identifies opportunities and threats, andproposes strategic changes to improve marketing and sales tactics. The theoretical partdefines the basic concepts of product management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty