Jaroslav Medulič

Bachelor's thesis

Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, prodejem a distribucí automobilů značky Kiana českém trhu s důrazem na zavedení nových produktů. Práce analyzuje stávající postupy atechnologie společnosti, identifikuje příležitosti a hrozby a navrhuje strategické změny prozlepšení marketingových a prodejních taktik. Teoretická část vymezuje základní konceptyproduktového managementu a zavádění nových produktů …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing, sales and distribution of Kia cars on the Czechmarket with an emphasis on the introduction of new products. The thesis analyses thecompany's current practices and technologies, identifies opportunities and threats, andproposes strategic changes to improve marketing and sales tactics. The theoretical partdefines the basic concepts of product management …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty