Zuzana Orlichová

Diplomová práce

The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?

The emerging market of cosmetics for men: An investigation of consumer behavior in Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat bariéry přijetí kosmetiky u českých mužů prostřednictvím průzkumu trhu a průzkumu chování spotřebitelů - jaký vztah mají muži ke kosmetice, proč používají některé kosmetické přípravky, zatímco jiné odmítají. Pokud jde o trh s kosmetikou pro muže, jsou zde překážky, které brání mužům v přijetí kosmetiky. Cílem této práce je odhalit, co spůsobuje tyto bariéry a popsat …více
Abstract:
The aim of this study is to describe adoption barriers emerging on the cosmetics for men market through market research and consumer behaviour exploration. The relationship men have with the cosmetics is not easy to understand, so the purpose of this study is to explore on what is based their relationship to cosmetics market - why some are ready to use cosmetics while other reject. Regarding market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Zuzana Chytková
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29886

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management