Ing. Anida Krajina

Diplomová práce

Neuromarketing in practice

Neuromarketing in practice
Abstract:
The aim of this thesis is to apply research in neuromarketing and evaluate its potential contribution in enhancing merchandising performance, in this particular case, of dm stores in Sarajevo, Bosnia and Herzegovina. The thesis consists of theoretical part, which overlaps the basic roots and principles of neuromarketing, as still one of the most tempting and the least known field in marketing research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta