Jana Pirunčíková

Diplomová práce

Event marketing v komunikační strategii firmy

Event Marketing in Communication Strategy of a Firm
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá event marketingem integrovaným do marketingové komunikace. Hlavním cílem je posoudit účinnost a vhodnost vybrané metody ve vybrané firmě. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. První kapitola je části teoretickou a popisuje jednotlivé prvky marketingové komunikace a objasňuje problematiku event marketingu. Získané teoretické poznatky aplikuji ve vydavatelství …více
Abstract:
This thesis deals with event marketing into integrated marketing communications. The main objective is to assess the effectiveness and appropriateness of selected methods in the selected company. The work is divided into theoretical and practical part. The first chapter describes the theoretical and the elements of marketing communication and clarifies the issue of event marketing. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 1. 2012
  • Vedoucí: Marie Hesková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29180

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management