Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad – Simona Velechovská
Simona Velechovská
Bakalářská práce
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
Branding of cultural institutions: Vyšehrad National Cultural Monument
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem brandingu a jeho specifikací pro oblast kulturních institucí. V teoretické části práce jsou popsány pojmy jako je corporate identity, corporate design, branding a brand. Téma brandingu je v závěru teoretické části dále specifikováno pro oblast kulturních institucí. Praktická část se zaměřuje na proces rebrandingu Národní kulturní památky Vyšehrad, kdy je popsána původní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of branding and its specification for cultural institutions. The theoretical part describes concepts such as corporate identity, corporate design, branding and brand. At the end of the theoretical part, the topic of branding is further specified for the area of cultural institutions. The practical part focuses on the process of rebranding of the Vyšehrad National …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Stát jako vlastník kulturní památky
Dita Pešková -
Míra vlivu národní kulturní památky kláštera Milevsko na návštěvnost jejího okolí.
Pavlína Mrázová -
Edukační program pro žáky 1. stupně ZŠ v národní kulturní památce Klášter Plasy
Andrea LÖFFELMANNOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek