Marketingová komunikace na platformě chytrých telefonů – Jakub Ratislav
Jakub Ratislav
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na platformě chytrých telefonů
Marketing communication on the smartphones platform
Anotace:
Práce poskytuje přehled současných nástrojů marketingové komunikace realizovaných na chytrých telefonech. Popisuje změny v chování spotřebitele spojené s touto technologií a rozebírá způsoby, jak se tomuto chování přizpůsobují marketingové nástroje. Rozebírá transformaci tradičních médií a jejich nové podoby, stejně jako zcela jedinečné možnosti, které technologie chytrých telefonů do marketingové …víceAbstract:
The thesis provides an overview over contemporary means of marketing communication on smartphones. It describes changes in consumer behavior connected to this technology and analyses the ways the current communication channels adapt to these behavioral changes. It analyses the transformation of traditional media into their new shapes, as well as entirely unique possibilities the technology of smartphones …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31866
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Vladimír Rejlek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31866
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mobile marketing a jeho aplikace
Simona BLÁHOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets