Bc. Nela Bartošová

Diplomová práce

Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station

Sales promotion and analysis of loyalty program of gas station Fill in Station
Anotace:
Práce se zabývá podporou prodeje a věrnostními programy v obecném měřítku. Následně se zaměřuje na podrobné zpracování věrnostního programu především z pohledu realizátora, nikoli zadavatele. Cílem této práce je navržení efektivního věrnostního programu pro čerpací stanici Fill in station, která má po České Republice přibližně 298 poboček a porovnání výsledného věrnostního programu s konkurencí.
Abstract:
Thesis is focused on sales promotion and loyalty programs in global scale. Furthermore it shows, how to create loyalty program from advertising agency´s view. The aim of thesis is propose effective loyalty program for petrol station called Fill in station, which has over 298 branches through Czech Republic and compare realized loyalty program with competitors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní