Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data – Max Ralph Carle
Max Ralph Carle
Diplomová práce
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Odpovědnosti marketingových manažerů v sektoru FMCG a využití marketingových dat
Anotace:
Tato práce je studií odpovědností a úkolů marketingových manažerů. Hluboce se ponoří do využití dat během plnění povinností a analyzuje překážky a frustrace, které se objevují, a poskytuje potenciální řešení. Tento článek ukazuje, že marketingoví manažeři jsou především řešiteli problémů více než cokoli jiného.Abstract:
This Thesis is a study of the responsibilities and tasks of marketing managers. It deep dives into the data usage during the completion of responsibilities and analyzes the barriers and frustrations that arrise and provides potential solutions. This paper shows that marketing managers are first of all problem solvers more than anything else.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2023
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Navrh dimenzionalniho BI reseni pro vybrany podnik
Radek Bastl -
Navrh dimenzionalniho BI reseni ve vybrane spolecnosti
Radek Bastl -
Aréna laser game se studentským klubem – Dispoziční řešení a řešení kopule
Matyáš Tibitanzl -
Hala pro jezdectví v konstrukčním řešení ocelová konstrukce s možností zvážení řešení v KVH profil a porovnání - ekonomicko, technologických hledisek řešení
Kristýna LEVOROVÁ -
Využívání mimosoudních forem řešení sporů (ADR) a využití zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci při řešení obchodněprávních sporů
Petra Františová -
Instituty alternativního řešení sporů v České republice (se zaměřením na alternativní řešení sporu v energetice)
Monika Zajíčková -
Srovnani reseni upadku firmy v Cesku a v Polsku
Adam Halama