Max Ralph Carle

Diplomová práce

Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data

Odpovědnosti marketingových manažerů v sektoru FMCG a využití marketingových dat
Anotace:
Tato práce je studií odpovědností a úkolů marketingových manažerů. Hluboce se ponoří do využití dat během plnění povinností a analyzuje překážky a frustrace, které se objevují, a poskytuje potenciální řešení. Tento článek ukazuje, že marketingoví manažeři jsou především řešiteli problémů více než cokoli jiného.
Abstract:
This Thesis is a study of the responsibilities and tasks of marketing managers. It deep dives into the data usage during the completion of responsibilities and analyzes the barriers and frustrations that arrise and provides potential solutions. This paper shows that marketing managers are first of all problem solvers more than anything else.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2023
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91282