Anastasia Teploukhova

Diplomová práce

Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele

Legal issues of the impact of internet advertising on consumers
Anotace:
V této diplomové práci jsou podrobně analyzovány charakteristiky soudobé reklamy, včetně vlastností online reklamy. Práce dále definuje požadavky na reklamu v souladu s právními a etickými normami. V teoretické části jsou identifikovány účinné psychologické triky používané v reklamě pro manipulativní účely. Praktická část obsahuje kvantitativní průzkum v podobě dotazníkového šetření za účelem zjištění …více
Abstract:
This master thesis analyses the characteristics of contemporary advertising, including the properties of online advertising, in detail. The thesis further defines the requirements for advertising in accordance with legal and ethical standards. The theoretical part identifies effective psychological tricks used in advertising for manipulative purposes. The practical part contains a quantitative survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Regina Yusupova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85060

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo