Inscenační práce se středoškolským souborem - Medvěd, který nebyl – Kristýna Mlatečková
Kristýna Mlatečková
Bakalářská práce
Inscenační práce se středoškolským souborem - Medvěd, který nebyl
Staging proces with high school ensemble – The Bear That Wasn‘t
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popis intenzivní dvouměsíční činnosti na Základní umělecké škole Pardubice – Polabiny. Práce zachycuje průběh autorské inscenační práce a vzniku divadelního představení, jehož námětem se stala kniha „Medvěd, který nebyl“ obsahující témata blízká především dospívajícím lidem. Práce obsahuje informace o skupině literárně – dramatického oboru a její proměně. V jednotlivých …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a description of an intense two-month activity at the Art School Pardubice – Polabiny. The work captures the process of the author's staging work and the creation of a theatrical performance, based on the theme of the book "The Bear That Wasn't". It contains topics close to adolescents. The thesis involves information about a literary-dramatic group and its transformation …víceKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
střední umělecké školyKlíčová slova
tvůrčí práceKlíčová slova
umělecká tvorbaKlíčová slova
divadelní inscenace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2019
- Vedoucí: Radek MARUŠÁK
- Oponent: Eva MACHKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 10. 2020 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Arteterapie jako podpůrný nástroj pro žáky střední umělecké školy
Magdalena ČERNÁ -
Přestup žáků ze základní školy na střední uměleckou školu
Dominik ŠVÁB -
Úroveň zdatnosti ve vztahu k pohybovému režimu u studentů střední umělecké školy "Michael"
Michaela Horáková -
Metodické listy pro výuku návrhového kreslení na Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné – vybrané kapitoly z dějin nábytku
Věra Vondráčková -
Metodické listy pro podporu začlenění estetické výchovy do výuky fotografie na Střední škole umělecké a řemeslné
Zdeněk Klán -
Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy
Veronika REISCHLOVÁ -
Možnosti a meze ve výchově k tvořivosti na střední umělecké škole.
Jana Masopustová -
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková