Inscenační práce se středoškolským souborem - Medvěd, který nebyl – Kristýna Mlatečková
Kristýna Mlatečková
Bachelor's thesis
Inscenační práce se středoškolským souborem - Medvěd, který nebyl
Staging proces with high school ensemble – The Bear That Wasn‘t
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popis intenzivní dvouměsíční činnosti na Základní umělecké škole Pardubice – Polabiny. Práce zachycuje průběh autorské inscenační práce a vzniku divadelního představení, jehož námětem se stala kniha „Medvěd, který nebyl“ obsahující témata blízká především dospívajícím lidem. Práce obsahuje informace o skupině literárně – dramatického oboru a její proměně. V jednotlivých …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a description of an intense two-month activity at the Art School Pardubice – Polabiny. The work captures the process of the author's staging work and the creation of a theatrical performance, based on the theme of the book "The Bear That Wasn't". It contains topics close to adolescents. The thesis involves information about a literary-dramatic group and its transformation …moreKeywords
dramatická výchovaKeywords
střední umělecké školyKeywords
tvůrčí práceKeywords
umělecká tvorbaKeywords
divadelní inscenace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/14491
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2019
- Supervisor: Radek MARUŠÁK
- Reader: Eva MACHKOVÁ
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLATEČKOVÁ, Kristýna. \textit{Inscenační práce se středoškolským souborem - Medvěd, který nebyl}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Divadelní fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/l8fn0x/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 10. 2020 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Theses on a related topic
-
Využití digitálních technologií na střední umělecké škole pohledem učitelů
Štěpánka Tomková -
Arteterapie jako podpůrný nástroj pro žáky střední umělecké školy
Magdalena ČERNÁ -
Přestup žáků ze základní školy na střední uměleckou školu
Dominik ŠVÁB -
Úroveň zdatnosti ve vztahu k pohybovému režimu u studentů střední umělecké školy "Michael"
Michaela Horáková -
Srovnání praktických maturitních zkoušek uměleckého kovářství na školách Střední škole uměleckoprůmyslové a vyšší odborné škole v Turnově a Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné v Praze
Ondřej Podešva -
Metodické listy pro výuku návrhového kreslení na Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné – vybrané kapitoly z dějin nábytku
Věra Vondráčková -
Metodické listy pro podporu začlenění estetické výchovy do výuky fotografie na Střední škole umělecké a řemeslné
Zdeněk Klán -
Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy
Veronika REISCHLOVÁ