Bc. Jan Žák

Bachelor's thesis

Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce

Analysis of Marketing and Promotion of Selected Sports Event
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout marketingové strategie pro zlepšení organizace, marketingu a propagace v dalších ročnících. Navrhované marketingové strategie jsou vytvořeny na základě výsledků provedené SWOT analýzy a vyhodnoceného anketního šetření. V první části práce jsou popisovány základní pojmy a to: marketing, propagace, event marketing a marketing sportovních akcí. Teoretické znalosti …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to suggest marketing strategies which will help to improve organization, marketing and promotion of selected event in next years. Marketing strategies are based on evaluation of SWOT analysis and survey. First part of this thesis is devoted to the explanation of basic terms of marketing and promotion. Further in there are defined terms such as event marketing and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Renáta Vychodilová
  • Reader: PaedDr. Hana Vrtělová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií