Mariia Shvedchenko

Bakalářská práce

Purchasing Identities - Group identity and consumer culture

Purchasing Identities Group identity and consumer culture
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Získávání identit – skupinová identita a konzumní kultura. První část teoretické části si klade za cíl vysvětlit pojmy osobní a skupinová identita, jejich hlavní přístupy a soudržnost s marketingem. Závěrem první kapitoly bude vysvětlen klíčový pojem konzumní kultura. Postupně bude téma zúženo pro užití ve výzkumu v rámci organizace Buhurt League. Práce se blíže zaměří …více
Abstract:
The diploma thesis topic is "Purchasing Identities — Group Identity and Consumer Culture." The first chapter of the theoretical part aims to explain the concepts: personal and group identity, its main approaches, and coherence with marketing. Finally, in the first chapter, we will explain the following key term - Consumer culture. Flowingly, the topic will be narrowed and used as an object for research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication