Markéta Chovancová

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě

Project of Social Networks Usage for Increasing Marketing Communication Effectivity in the Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout plán marketingové komunikace, se zaměřením na sociální sítě, pro projekt "Pečení nás baví" společnosti Lesaffre Česko, a.s. a záležitostí s ním spojených. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, sociální sítě, marketingovou komunikaci na sociálních sítích a možnosti propagace na sociálních sítích. Praktická část je rozdělena na dva oddíly, v analytické …více
Abstract:
The purpose of this diploma is develop plan for marketing communication, especially focused to social media, for project "Pečení nás baví" by company Lesaffre Česko, a.s. and related matters. Theoretical part is focused to internet marketing, social networks, marketing communication and propagation possibilities on social network. Practical part is divided to two parts, analytical part contsins company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chovancová, Markéta. Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané firmě. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management