Bc. Tereza Voborská

Master's thesis

Propagace hudebních festivalů v České republice

Promotion of music festivals in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se především zabývá propagací hudebních festivalů a komunikačními kanály, které jsou pro tyto účely využívány. V teoretické části jsou zmíněny pojmy event marketing či hudební festival, které jsou pro pochopení této práce klíčové. Mimo jiné je zde teoreticky vysvětlen marketingový mix 4P a komunikační mix hudebních festivalů. V druhé části, praktické, došlo k analýze vybraného festivalu …more
Abstract:
The diploma thesis mainly focuses on the promotion of music festivals and communication channels that are used for the promotion. The theoretical part mentions the concepts of event marketing or music festival, which are necessary for understanding this thesis. Among other things, the marketing mix of 4P and the communication mix of music festivals are theoretically explained here. In the second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní