Martin Žižka

Diplomová práce

Analýza návštěvnosti internetového obchodu

E-shop Attendance Analysis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou návštěvnosti internetového obchodu. V rámci cílů diplomové práce byla provedena analýza získaných dat a tvorba návrhu a doporučení. Teoretická část diplomové práce obsahuje teoretická východiska měření návštěvnosti internetových stránek, charakteristiku internetového ochodu a jeho okolí a metodiku výzkumu. Praktická část diplomové práce obsahuje analýzu návštěvnosti …více
Abstract:
The master thesis deals with e-shop attendance analysis. In terms of master thesis objectives analysis of obtained data and recommendation were conducted. The theoretical part of the thesis contains theory of e-shop attendance analysis, description of the e-shop and its environment and methodology of research. The practical part of the thesis contains the e-shop attendaance analysis and final recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Josef Křivánek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod