Unterrichten lernen: Methoden und ihre Umsetzung in den Curricula der Lehramtsstudien an ausgewählten Universitäten in der Tschechischen Republik – Bc. Veronika Šašinková
Bc. Veronika Šašinková
Diplomová práce
Unterrichten lernen: Methoden und ihre Umsetzung in den Curricula der Lehramtsstudien an ausgewählten Universitäten in der Tschechischen Republik
Learning how to teach: methods in curricula of studies for secondary school teacher training at czech universities
Abstract:
This diploma thesis deals with methods and their applying in study programs of German language teaching and literature at selected universities in the Czech Republic. First of all, the thesis deals with informing about terms such as a method, current trends and the closely related term of multiple intelligences. Afterwards, the term curriculum is mentioned and an analysis of study programs of teaching …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá metodami a jejich užitím ve studijních programech učitelství německého jazyka a literatury na vybraných univerzitách v České republice. Nejdříve se práce věnuje seznámení s pojmy jako metoda, aktuální trendy a úzce související pojem mnohočetné inteligence. Dále se zmiňuje termín curriculum a je provedena analýza studijních programů učitelství, z nichž jsou pak vyvozeny …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j2ay4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2015
- Vedoucí: Mag. phil. Christina Fasching
- Oponent: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAŠINKOVÁ, Veronika. \textit{Unterrichten lernen: Methoden und ihre Umsetzung in den Curricula der Lehramtsstudien an ausgewählten Universitäten in der Tschechischen Republik}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kc5rp7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
VÝUKA ČESKÉHO JAZYKA A VYUŽITÍ REGIONÁLNÍCH PRVKŮ (ZAMĚŘENO NA VZDĚLÁVACÍ PROGRAM ZÁKLADNÍ ŠKOLY VELKÝ TÝNEC)
Kristýna ŠPUNDOVÁ -
Analýza akreditovaných studijních programů ?Německý jazyk pro 2. stupeň ZŠ?
Eva KUJÍNKOVÁ -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Fantastická literatura v čítankách a učebnicích českého jazyka a literatury pro střední školy
Barbora Škamlová -
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Poetika konceptu a koncept poetiky na hranici jazyka, literatury a výtvarného umění
Františka Orságová -
“I Don't Think You Are a Woman at All. I Think That What You Are Is a She-devil!" – Feminism in The Life and Loves of a She-devil
Lucie Pelčáková