Bc. Karolína Vojtěchová

Diplomová práce

L’application de la démarche inductive et sociale dans l’enseignement de la grammaire française au collège

The application of the inductive and social approach in teaching French grammar in the lower secondary school
Abstract:
This Master’s theses deals with the application of inductive and social approaches in teaching French grammar in lower secondary schools. The goal is to create lesson plans concerning basic rules of French grammar baised on principles of inductive and social approaches, verify the lesson plans in practice, analyse their strenghts and weaknesses and also discover the attitude of pupils towards the given …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aplikací induktivního a sociálního přístupu ve vyučování francouzské gramatiky na 2. stupni základní školy. Cílem této diplomové práce je vytvořit metodické listy, v nichž jsou základní gramatická pravidla vyučována induktivním způsobem a jejichž součástí jsou aktivity koncipované na základě sociálního přístupu. Dále si klademe za cíl ověřit tyto metodické listy ve vyučování …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Petra Suquet, M.A.
  • Oponent: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní školy