Veronika Šmejkalová

Bakalářská práce

Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.

Destination marketing. The promotion and perception of Vienna, reality versus hyperreality.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu a porovnáním reality atraktivit v destinaci Vídeň. Teoretická část práce se zabývá teorií marketingu destinací a atraktivit, vybraným nástrojům propagačního mixu a teorii reality a hyperreality. V praktické části došlo na základě rozboru destinačního marketingu a realizovaného terénního výzkumu k porovnávání reality a hyperreality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB11937

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu

Práce na příbuzné téma

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kb4r1p kb4r1p/4
2. 6. 2020
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.