Milena Strunová

Diplomová práce

Segmentace v sociálním marketingu: Aplikace na kampani proti nadměrné konzumaci alkoholu

Segmentation in social marketing: Application on campaign against alcohol excessive consumption
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení segmentace české populace využitelné v sociálním marketingu, konkrétně pro vytvoření sociálního programu s tématem zodpovědné konzumace alkoholu. Základem segmentace je přístup segmentované skupiny k alkoholu, přičemž vzniklé segmenty jsou dále profilovány dle jejich životního stylu. V teoretické části práce je nejprve vysvětleno, proč je důležité věnovat pozornost …více
Abstract:
The aim of the thesis is the segmentation of the Czech population which is serviceable in social marketing, specifically for creation of social program with the theme of responsible consumption of alcohol. It is based on a segmented group's approach to alcohol and furthermore the segments are profiled according to their lify style. First of all in the theoretical part of the thesis there is explained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34810