Bc. Filip Zýval

Diplomová práce

Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii

Efficiency of marketing tools used in pharmacy
Anotace:
Specifika a složení marketingového mixu ve farmacii: produkt - léčiva na recept - generická léčiva - volně prodejná léčiva - doplňky stravy - produktová politika - cena a její specifika - cenotvorba - životní cyklus produktu - distribuce - lékaři - lékárna - marketingová komunikace - reklama - podpora prodeje - vztahy s veřejností - osobní prodej - přímý marketing - právní aspekty reklamy Psychologické …více
Abstract:
Specifics of a pharmaceutical marketing mix constitution: product - Rx drugs - generic drugs - OTC drugs - food supplements - product policy - price and its specifics - pricing - lifecycle of a product - distribution - doctors - pharmacy - marketing communications - advertisement - advertising - sales support - public relations - personal selling - direct marketing - legal aspects of advertising Psychological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Lada Kufrerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance