Bc. Monika Chodilíková

Master's thesis

Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let

Perception of ETA Brand by the Target Group Aged 18-25
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak cílová skupina lidí ve věku 18-25 let vnímá značku ETA. Diplomová práce je rozdělena do teoretické, praktické a projektové části. Předmětem teoretické části je vymezení pojmů jako je značka a její význam, image a identita značky, hodnota značky, její budování a marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována charakteristice značky ETA, analýze její současné …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to identify the perception of ETA brand among the target group aged 18-25. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical part aims to define concepts such as brand and its importance, brand image and identity, brand value, brand building and marketing research. The practical part introduces the brand ETA, describes its current marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Chodilíková, Monika. Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic

All theses