Bc. Aneta Vincentová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice

Proposal of Marketing Strategy of Company Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané firmy. Jedná se o firmu Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. V teoretické části je představen strategický marketing, jeho postupové kroky a typologie strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza ve firmě na základě sekundárního výzkumu včetně primárního výzkumu oslovujícího zákazníky firmy. Výstupem bude návrh …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is the design of a marketing strategy of a selected company. The company is called Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice. The theoretical part introduces strategic marketing, its progress steps and the typology of strategies. In the practical part is realized marketing situational analysis in the company based on secondary research, including primary research addressed to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/m2b9f/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné