Ondřej Lah

Bachelor's thesis

Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

Implementation of Modern Marketing Tools in FAI's Promotional Strategy
Anotácia:
Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu …viac
Abstract:
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Irena Drofová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lah, Ondřej. Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI . Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / odbor:
Informační technologie v administrativě / Information Technologies in Administration

Práce na příbuzné téma