Ondřej Lah

Bachelor's thesis

Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

Implementation of Modern Marketing Tools in FAI's Promotional Strategy
Abstract:
Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu …more
Abstract:
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Irena Drofová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lah, Ondřej. Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI . Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / field:
Informační technologie v administrativě / Information Technologies in Administration

Theses on a related topic