Bc. Otto Linhart

Diplomová práce

Literární perzifláž jako nástroj k výuce estetické výchovy s případovou studií Europeany od Patrika Ouředníka

Literary persiflage as a tool for teaching aesthetic education with Europeana by Patrik Ouředník as a case study
Anotace:
Ve své práci chci poukázat na možnosti výuky estetické výchovy (konkrétně její kunsthistorické oblasti) prostřednictvím modelu literární perzifláže. Mým záměrem je prozkoumat vzdělávací techniku postavenou na studijním materiálu (popř. výukovém postupu), který nebude chronologický, ale bude nahlížet na probírané téma optikou vícevrstevnatých podnětů a nadčasových fenoménů. Základem k tomuto zkoumání …více
Abstract:
In my thesis I want to point out the possibilies of artistic education (more precisely, art history) by means of the model of literary persiflage. My intention is to explore the teaching method based on the material to study (or on the teaching procedure) which will not be in chronological sequence, but presented with the view of dealing with multilayer stimuli and timeless phenomena. For me, such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy

Práce na příbuzné téma