Klára Doubková

Bakalářská práce

Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla

Marketing research of customer care in the field of women's underwear
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že …více
Abstract:
The bachelor thesis inquires into the customer care in the field of women's underwear and focuses primarily on helpfulness and sale skills of the staff, the specialized knowledge of the staff and the assortment of offered goods. The marketing research was based on the mystery shopping method in seven selected retail stores selling underwear. Seven independent instructed model customers participated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Helena Konarovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31825

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management