Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením – Bc. Michaela Petráková
Bc. Michaela Petráková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
Consumer behaviour on sportswear market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu se sportovním oblečením se zaměřením na fitness, golf a jezdectví. Je zaměřena na identifikaci hlavních faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu sportovního oblečení. Pro naplnění cíle bylo provedeno dotazníkové šetření (n=430) a shluková analýza, na jejímž základě byly vymezeny klíčové segmenty. Nejvyšší důležitost byla zjištěna …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour on sportswear market focusing on fitness, golf and equestrianism. It focuses on identification of main factors which influence consumer behaviour during sportswear purchase. The questionnaire survey (n=430) and cluster analysis were used to identify the key segments of the market. Quality and comfort of clothing were identified as the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny se sportovním oblečením
Tereza Konečná