Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele – Jiří Žďárský
Jiří Žďárský
Diplomová práce
Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele
Forms of advertising on social networks and consumer protection
Anotace:
Tématem této práce jsou formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele. Výzkum je prováděn zejména na základě rešerší odborné literatury, článků, internetových a dalších zdrojů ve spojení s vlastním pozorováním a analýzou právních předpisů a v neposlední řadě komparací s vlastní nabytou profesní praxí. Výsledkem této práce je ucelený přehled a uvedení do problematiky práva v rámci sociálních …víceAbstract:
The theme of this thesis are forms of advertising on social networks and consumer protection. The main informational source is above all research of specialized literature, articles, online or other sources in connection with author's own observations and analysis of the respective legislation and ultimately the comparison with author's gained professional experience. The result of this work is a comprehensive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: Jan Vavrečka
- Oponent: Petr Štěpánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Fake profile detection on social networks
Kishor Kanji Kerai