Jiří Žďárský

Diplomová práce

Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele

Forms of advertising on social networks and consumer protection
Anotace:
Tématem této práce jsou formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele. Výzkum je prováděn zejména na základě rešerší odborné literatury, článků, internetových a dalších zdrojů ve spojení s vlastním pozorováním a analýzou právních předpisů a v neposlední řadě komparací s vlastní nabytou profesní praxí. Výsledkem této práce je ucelený přehled a uvedení do problematiky práva v rámci sociálních …více
Abstract:
The theme of this thesis are forms of advertising on social networks and consumer protection. The main informational source is above all research of specialized literature, articles, online or other sources in connection with author's own observations and analysis of the respective legislation and ultimately the comparison with author's gained professional experience. The result of this work is a comprehensive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
  • Vedoucí: Jan Vavrečka
  • Oponent: Petr Štěpánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52940