Bc. Zarina Aitmambetova

Master's thesis

Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru

Integrated marketing communication instruments aplication in promotions of chosen church community
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení stávajícího pojetí MKM vybrané církve CBHP a snaha navrhnout jeho efektivnější model, který by zajistil církvi adekvátní propagaci. V rámci této práce se pokoušíme potvrdit či vyvrátit hypotézu, že CBHP v současné době nevyužívá racionálně a efektivně nástroje MKM. V souvislosti s naší hypotézou hledáme odpovědi i na následující dvě výzkumné otázky: Existuje …more
Abstract:
The main goal of the diploma work is to evaluate the current conception of MCM (Marketing Communication Mix) of the selected CBHP church (No Boundaries Church Prague) and an effort to propose its more effective model which would ensure an adequate promotion for the church. Within this work we try to confirm or refute the hypothesis that CBHP has not been using rationally and effectively the MCM tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní