Procházková Procházková

Bachelor's thesis

Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku

Social networks in marketing communication of a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání marketingové komunikace a sociální sítě vybraného podniku. Teoretická část se soustředí na informace o marketingové komunikaci a sociálních sítích obecně. V praktické části je rozebírán podnik, jeho sociální sítě, jejich dosah a provedený výzkum formou dotazníku, zaměřený na marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku. Poté jsou navrhována …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the perceiving of marketing communication and social media of selected company. The theoretical part focuses on information about marketing communication and social network in general. The practical part analyzes the company, its social media, their reach and research in the form of a questionnaire, focused on marketing communication on social media of the selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.