Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku – Procházková Procházková
Procházková Procházková
Bachelor's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku
Social networks in marketing communication of a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání marketingové komunikace a sociální sítě vybraného podniku. Teoretická část se soustředí na informace o marketingové komunikaci a sociálních sítích obecně. V praktické části je rozebírán podnik, jeho sociální sítě, jejich dosah a provedený výzkum formou dotazníku, zaměřený na marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku. Poté jsou navrhována …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the perceiving of marketing communication and social media of selected company. The theoretical part focuses on information about marketing communication and social network in general. The practical part analyzes the company, its social media, their reach and research in the form of a questionnaire, focused on marketing communication on social media of the selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ot7pg/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Procházková. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/itx4gs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva