Procházková Procházková

Bakalářská práce

Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku

Social networks in marketing communication of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání marketingové komunikace a sociální sítě vybraného podniku. Teoretická část se soustředí na informace o marketingové komunikaci a sociálních sítích obecně. V praktické části je rozebírán podnik, jeho sociální sítě, jejich dosah a provedený výzkum formou dotazníku, zaměřený na marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybraného podniku. Poté jsou navrhována …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the perceiving of marketing communication and social media of selected company. The theoretical part focuses on information about marketing communication and social network in general. The practical part analyzes the company, its social media, their reach and research in the form of a questionnaire, focused on marketing communication on social media of the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.