Využití mobilních zařízení při výuce primárního čtení a psaní – Bc. Michaela Čuperová, DiS.
Bc. Michaela Čuperová, DiS.
Diplomová práce
Využití mobilních zařízení při výuce primárního čtení a psaní
Use of mobile devices in education of primary reading and writing
Anotace:
Diplomová práce „Využití mobilních aplikací při výuce primárního čtení a psaní“ se věnuje využití mobilních zařízení, zejména tabletů, ve výuce primárního čtení a psaní. Součástí práce je přehled dostupných aplikací vhodných k výuce primárního čtení a psaní a také průzkum současné situace používání tabletů ve výuce v praxi.Abstract:
Diploma thesis "The use of mobile applications in the teaching of primary reading and writing" deals with using of mobile devices, especially tablets, in teaching process of primary reading and writing. This thesis also contains digest of the available applications suitable for teaching primary reading and writing and a survey of use tablets at elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qbbvr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jan Krejčí
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání
Zuzana Poncarová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ