Veronika DVOŘÁKOVÁ

Diplomová práce

Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti

The increase of existing customers satisfaction and addressing potential B2B customers of logistics company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení strategie ke zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti Sambular s. r. o. Cíle bylo naplněno za pomoci dotazníkového šetření, které bylo strukturováno do tří typů dotazníků v návaznosti na tři skupiny oslovených respondentů: stávající zákazníci, ztracení zákazníci a zákazníci, se kterými se společnosti nedaří spolupráce …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a strategy to increase the satisfaction of current customers and addressing potential B2B customers of the logistics company Sambular s. r. o. The objective was reached with the questionnaire survey which was structured into three types of questionnaires in relation to three groups of respondents: existing customers, lost customers and customers with which company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DVOŘÁKOVÁ, Veronika. Zvýšení spokojenosti stávajících a oslovení potenciálních B2B zákazníků logistické společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická