Mária Brydlová

Bachelor's thesis

CX: Customer eXperience

CX: Customer eXperience
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá konceptem Customer Experience a aplikací tohoto konceptu na zvolený podnik z oblasti pojišťovnictví. V teoretické části práce jsou souhrnné poznatky z oblasti marketingu související s Customer Experience, poznatky týkající se CX a metody jeho měření. Praktická část je zaměřena na analýzu získaných dat v rámci zpětné vazby klientů vybraného podniku a na měření CX pomocí metriky …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the concept of Customer Experience and the application of this concept to a chosen company from the field of insurance. In the theoretical part of the thesis, knowledge from the field of marketing related to Customer Experience, knowledge related to CX, and its measurement methods are summarized. The practical part is focused on the analysis of the obtained data as …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá konceptom Customer Experience a aplikáciou tohto konceptu na zvolený podnik z oblasti poisťovníctva. V teoretickej časti práce sú zosumarizované poznatky z oblasti marketingu súvisiace s Customer Experience, poznatky týkajúce sa CX a metódy jeho merania. Praktická časť je zameraná na analýzu získaných dát v rámci spätnej väzby klientov vybraného podniku a na meranie CX pomocou …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Jaroslav Dugas, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management

Theses on a related topic