Eliška Burdová

Bakalářská práce

Marketingová analýza vybraných divadel pro děti

Marketing analysis of selected theaters for children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením marketingových přístupů a strategií vybraných divadel pro děti – divadla Minor, Divadla DRAK, Naivního divadla Liberec a Divadla Polárka. Cílem práce je popsat marketingová specifika divadel určených pro segment dětského diváka. Teoretická část se zabývá termíny marketingu umění, marketing managementu spolu s marketingovou strategií a marketingovým …více
Abstract:
The thesis analyzes and evaluates marketing approaches and strategies of selected theatres for children - Divadlo Minor, Divadlo Drak, Naivní divadlo Liberec and Divadlo Polárka. The goal of this thesis is to describe particular marketing specifics of theatres aiming at child audiences. The theoretical part describes the terminology of arts marketing, marketing management along with marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Petra Zichová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75385