Bc. Thi Thanh Thuy Luuová

Master's thesis

Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku

Brand management and communication strategy for entering a foreign market purposes in practice
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh. Práce je zaměřená na analýzu současné marketingové komunikace společnosti Loro Oro trade s.r.o. a návrhem komunikační strategie podniku pro vstup na polský trh s apelem na značku a její charakter.
Abstract:
The thesis deals with the issue of brand management and communication strategy when entering a foreign market. The thesis focuses on the analysis of the current marketing communication of Loro Oro trade s.r.o. and the proposal of the company's communication strategy for entering the Polish market with an appeal to the brand and its character.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní