Bc. Lenka PETROVÁ

Bakalářská práce

"České firmy české kultuře" Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek

Sponsoring for non-profit sector - Youth choir Ondrášek
Anotace:
Práce pojednává o problematice sponzoringu v neziskovém sektoru. Na úvod představuje pojmy související s problematikou neziskových organizací a možností jejich financování. Přibližuje metody fundrisingu a sponzoringu. V praktické části seznamuje s konkrétní neziskovou organizací {--} dětským pěveckým souborem Ondrášek. Zabývá se marketingovým mixem organizace, analýzou způsobu financování a analýzou …více
Abstract:
This work is focused on the topic of sponzoring in non-profit sector. Firsty it introduces concepts connected with the subject of NGOs and their financing proces. It presents the posibility of sponsoring and fundraising. In the practical part the attention is payed on the introduction of concrete NGO {--} youth choir Ondrasek form Novy Jicin. The spheres of marketing mix, analyses of financial income …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2637

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETROVÁ, Lenka. "České firmy české kultuře" Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace