"České firmy české kultuře" Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek – Bc. Lenka PETROVÁ
Bc. Lenka PETROVÁ
Bakalářská práce
"České firmy české kultuře" Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek
Sponsoring for non-profit sector - Youth choir Ondrášek
Anotace:
Práce pojednává o problematice sponzoringu v neziskovém sektoru. Na úvod představuje pojmy související s problematikou neziskových organizací a možností jejich financování. Přibližuje metody fundrisingu a sponzoringu. V praktické části seznamuje s konkrétní neziskovou organizací {--} dětským pěveckým souborem Ondrášek. Zabývá se marketingovým mixem organizace, analýzou způsobu financování a analýzou …víceAbstract:
This work is focused on the topic of sponzoring in non-profit sector. Firsty it introduces concepts connected with the subject of NGOs and their financing proces. It presents the posibility of sponsoring and fundraising. In the practical part the attention is payed on the introduction of concrete NGO {--} youth choir Ondrasek form Novy Jicin. The spheres of marketing mix, analyses of financial income …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
- Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Lenka. \textit{''České firmy české kultuře'' Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/i53gyi/.
Jak správně citovat práci
PETROVÁ, Lenka. "České firmy české kultuře" Sponzoring pro neziskový sektor-Dětský pěvecký sbor Ondrášek. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace
Anna Marková -
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Marketingová komunikace v podmínkách neziskové organizace
Martina Zdražilová Heberová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Michaela Kalvodová -
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace
Gabriela Bajuszová -
Finanční analýza neziskové společnosti
Martina Cholvadtová -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová