Dominik Dufek

Bakalářská práce

Vnímání komunikační strategie firmy Red Bull Česká republika

Perception of the communication strategy of the Red Bull Czech Republic company
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení vnímaní komunikační strategie firmy a její silných a slabých stránek sledovanou skupinou respondentů, tedy vysokoškolských studentů, a podat případné návrhy na zlepšení. Práci tvoří tři hlavní kapitoly. V první, teoretické se autor věnuje především marketingovému a následně komunikačnímu mixu. Poznatky získané v této části jsou dále přeneseny na druhou část, ve které …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to evaluate the perception of the company´s communication strategy and its strengths and weaknesses by a group of respondents, i.e. university students, and submit a possible proposal for improvement. This thesis consists of three main chapters. In the first one, which is theoretical, autor focuses especially on the marketing mix and communication mix. Skills gained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76428