Adam Kudrnáč

Bachelor's thesis

Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje

Using social networks for Kralovehradecky region marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Panuš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kudrnáč, Adam. Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní