Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje – Adam Kudrnáč
Adam Kudrnáč
Bachelor's thesis
Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje
Using social networks for Kralovehradecky region marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDRNÁČ, Adam. \textit{Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/htw3co/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kudrnáč, Adam. Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Theses on a related topic
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková