Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje – Adam Kudrnáč
Adam Kudrnáč
Bakalářská práce
Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje
Using social networks for Kralovehradecky region marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kudrnáč, Adam. Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová