Adam Fiury

Bakalářská práce

Hra Bomberman s prvky umělé inteligence

A Bomberman Game with Artificial Intelligence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj a implementaci herní aplikace Bomberman s integrací umělé inteligence. Hra bude programovaná v jazyce Python s využitím knihovny Pygame. Umělá inteligence bude navržena k efektivnímu porážení virtuálních protivníků a optimalizaci hratelnosti. V první části práce je prozkoumáno, jakým způsobem lze umělou inteligenci rozdělit a jaké využití nachází v dnešních …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the development and implementation of the Bomberman game application with artificial intelligence integration. The game will be programmed in Python using the Pygame library. The artificial intelligence will be designed to efficiently defeat virtual opponents and optimize gameplay. The first part of the thesis explores how artificial intelligence can be distributed and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Platoš
  • Oponent: Radek Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava