Hra Bomberman s prvky umělé inteligence – Adam Fiury
Adam Fiury
Bakalářská práce
Hra Bomberman s prvky umělé inteligence
A Bomberman Game with Artificial Intelligence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj a implementaci herní aplikace Bomberman s integrací umělé inteligence. Hra bude programovaná v jazyce Python s využitím knihovny Pygame. Umělá inteligence bude navržena k efektivnímu porážení virtuálních protivníků a optimalizaci hratelnosti. V první části práce je prozkoumáno, jakým způsobem lze umělou inteligenci rozdělit a jaké využití nachází v dnešních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development and implementation of the Bomberman game application with artificial intelligence integration. The game will be programmed in Python using the Pygame library. The artificial intelligence will be designed to efficiently defeat virtual opponents and optimize gameplay. The first part of the thesis explores how artificial intelligence can be distributed and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Radek Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
Anthropomorphization of Artificial Intelligence Story of Science and Religion
Tomáš Kopeček -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Umělá inteligence pro hru Bomberman
Karolína Mikulová