Ladislava KRONĎÁKOVÁ

Diplomová práce

Dětské pojetí koloběhu vody v přírodě u žáků s Aspergerovým syndromem na 2. stupni ZŠ

Children´s concept of hydrological cycle in nature from pupils with Asperger syndrom ( 2nd grade of primary school´ view ).
Anotace:
ANOTACE Diplomová práce se zabývá dětským pojetím koloběhu vody v přírodě u žáků s Aspergerovým syndromem se zaměřením na 2. stupeň základní školy. Je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán autismus, pervazivní vývojové poruchy, Aspergerův syndrom, dětská pojetí a kresba. Praktickou část tvoří kresby žáků s Aspergerovým syndromem na téma koloběhu vody v přírodě. Jedná …více
Abstract:
ABSTRACT This thesis concerns how children with Asperger syndrome view the natural water cycle, concentrating on those at the second stage of basic school. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes autism, pervasive developmental disorders, Asperger syndrome and children?s conceptions and drawings. The practical part presents drawings of the natural water cycle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 4. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRONĎÁKOVÁ, Ladislava. Dětské pojetí koloběhu vody v přírodě u žáků s Aspergerovým syndromem na 2. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta