Pavla Harangozó

Bachelor's thesis

Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy

The kindergarten self-evaluation in the area of school and family cooperation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat autoevaluaci mateřské školy v oblasti spolupráce školy a rodiny. Teoretická část se vymezuje a charakterizuje základní terminologii, legislativu, autoevaluační proces, nástroje a metody při autoevaluaci. S autoevaluaci je rovněž v rámci práce spojena i oblast spolupráce mateřské školy a rodiny, proto se i tato kapitola v bakalářské práci vyskytuje. Cílem praktické části …more
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with the self-evaluation of a nursery school in terms of cooperation between the nursery school and the families. The aim of this thesis is the description of such self-evaluation. The theoretical part of this thesis defines and characterizes the basic terminology, legislation, the self-evaluation process, tools and methods thereof. As the cooperation between the nursery …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Barbora Petrů Puhrová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Harangozó, Pavla. Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe